اینبوت | خدمات شبکه های اجتماعی

اینبوت با تکیه بر اصل مشتری مداری پیشرو در ارائه خدمات مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی ، سرویس های مختلف برای هر شبکه مجازی که شما از آن استفاده می کنید.

اینبوت | خدمات شبکه های اجتماعی

اینبوت با تکیه بر اصل مشتری مداری پیشرو در ارائه خدمات مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی ، سرویس های مختلف برای هر شبکه مجازی که شما از آن استفاده می کنید.

اینبوت | خدمات شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای ارزشمند برای ایجاد یک فضا بین جامعه و درگیر شدن با مشتریان خود است. اینبوت نه اولین است ، نه بزرگترین و نه ... اینبوت یک ایده است که توسط مشاوران مختلف پذیرفته شده است. دیجیتالی شدن و حرکت به سوی کسب و کار نوین باعث شده است بسیاری از کسب و کار ها سنتی و حتی نو پا به سمت فضای دیجیتالی حرکت کنند ، بسیاری از این کسب و کار ها بدون در نظر گرفتن مباحث اصولی کسب و کار رشد کرده و به سوی جلو حرکت کرده اند. با ما همراه باشید. ینبوت در کنار شماست.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ خرداد ۹۸، ۲۳:۰۹ - ⠀⠀
    ⠀⠀
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

خدمات اینستاگرام

لازم به ذکر است شبکه اجتماعی اینستاگرام با رشد سریعی که در جذب کاربر و کسب درآمد در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به بازار تجربه کرد، نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نمود. ولی در نهایت این شرکت فیسبوک بود که توانست در تاریخ 6 سپتامبر 2012 برنامه اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار آمریکا خریداری کند.

- اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که روزانه توسط میلیون ها کاربر ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند و ایرانیان زیادی چندین ساعت از زمان روز خود در این شبکه اجتماعی جذاب می گذرانند. این امر باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و محصولات و خدمات خود را به کاربران بی شمار آن عرضه کنند. شما نیز اگر به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید و می خواهید تحول بزرگی در فروش خود انجام دهید، ناچار به حضور مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب هستید. حضور پر رنگ شما در صفحات اینستاگرام، نام تجاریتان را برجسته کرده و روابط پایداری بین کاربران این برنامه و تجارت شما ایجاد می کند که این مهم در نهایت منجر به رشد مستمر کسب و کارتان در بلند مدت می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">